VoIP PBX IP eshte risia me e re per nje Call Center
Nje Call Center mund ta bej pjese te kompanise modulin 3CX Phone Sistemit
Nje moduli Center Call 3CX, ndihmon bizneset e vogla dhe të mesme (SMB) në menaxhimin e komunikimit te telefonatave në mënyrë më efikase dhe jap shërbim e lartë tek konsumatorët.
Shërbimet ndaj biznesit tuaj ndaj konsumatoreve:
• Real Time Agent & Queue Status and Statistics
• Additional Advanced Queue Strategies
• Karakteristikat e Agjentit
• Detailed Call Center Reporting
Moduli 3CX Call Center është në dispozicion per te shtuar 10 instalime për çdo sistem 3CX Phone
Celsi i se ardhmes perfshin ne Modulin Center 3CX kete:
• Advanced Real time Queue & Agent Statistics
o Supervizori dhe Menaxheri kane akses ne kohe reale te kerkojn cdo informacioni nepermjet faqes Queues 3C
Nga telefoni:
o Ju mund te monitoroni statuset e radhes dhe te shikoni se kush prej agjenteve eshte i regjistruar
o Supervisors mund te shikoje:
 Numrin e telefonuesit në radhë
 Numri i thirrjeve përgjigje / pa përgjigje
 Mesataren dhe kohen e pritjes se telefonates
 Kohen e regjistrimit te nje agjenti
o Kohen se sa zgjat nje Calls waiting deri ne mometin e kryerjes se telefonates
• Call Back Feature
o The Call Back feature i lejon telefonuesit te presi ne radhe
o Opsioni The Call Back munt te zgjidhet nga telefonuesi gjate kohes se pritjes per te pare sa min eshte duke pritur.
o Nje email munt te dergohet nderkohe kur nje telefonate eshte ne linje.Nga ky funksion sherbimet ndaj klienteve jane permiresuar ,si konsumator potencial/ekzistues nuk do tiu duhej te prisnin ne telefon per te sherbyer.
• Strategjitë shtesë te radhës
o Moduli 3CX Call Center gjithashtu përmban një strategji tjeter Round Robin ku telefonuesi gjate pritjes qe dergon thirrjen,agjenti mer nje kohe sa me te gjate per tiu pergjigjur